Nydelige hunder

onsdag 3. mars 2010

Fant noen bilder fra sist sommer på min pc...

Jeg satt her nå og redigerte bloggen i hytt og pine så fant jeg noen bilder fra sist sommer. Da selvfølgelig av Bronto. Vi var på tur på et sted kalt Imarbu på Aure. Veldig grei gåtur dit og litt gjennom skog og utmark og til kysten.

Der stoppet vi og grillet litt og Bronto fikk springe rundt og utforske litt selv. Han holder seg alltid i nærheten så jeg er ikke bekymret der.

Bronto la seg i skyggen av bilen for å unnslippe solen, mens jeg pakker det siste ned i sekken.


Da turen begynte så fant jeg en nydelig sommerfugl, denne måtte selvfølgeli fotograferes :) Jeg rakk akkurat å knipse et par bilder før Bronto kom med den nysgjerrige nesen sin!


Bronto synes det var mer enn varmt nok i solen, så det tok ikke lange tiden før han stakk til skogs for å finne skygge under et tre ;)


Der er litt av utsikten vi hadde, tok like gjerne et bilde da solen forsvart bak skyen. Så til dere som liker natur så er Aure en fin plass å begynne :)


Vell, øvelse gjør mester. Så jeg håper at jeg etterhvert skal få dreisen på denne bloggingen :) Jeg driver fremdeles litt på med å designe den, og begynner å bli ganske fornøyd nå! Eneste som irriterer meg er at jeg synes den er litt smal i tekstområdet. Hvis det er noen som vet hvordan jeg kan få den bredere så er det jo bare å rope ut :)

Så får vi se hva mer jeg skriver om etterhvert! Kan nesten garantere at det blir et innlegg på søndagskveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere