Nydelige hunder

onsdag 3. mars 2010

Velkommen til min blogg

Velkommen til min blogg.
Eller dagbok som jeg heller vil kalle den. Her vil du finne alt som jeg og hunden finner på, og det kan bli litt av hvert!

Navnet på min side er da Hermosos Perros som betyr nydelige hunder. Fengende og bra tittel om jeg skal si det selv, og håper andre også synes den er passende:)

Først litt om hunden:

Hunden heter Bronto. Han er en utrolig godgutt av rasen Rottweiler og vi kunne ikke spurt etter bedre hund. Han er matmors elskling og han vet det også. Jeg selv vil klasifisere han som ganske lydig og en super familiehund. Han er født i 2002 så vi har vært sammen siden jeg selv var 13 år... Han er da hovedpersonen på bloggen. Så får tiden vise om det kommer en hovedperson nr 2 til etterhvert da hund nr 2 er langt planlagt! Dere kan se bilde av Bronto til høyre i dette innlegget... Må si han er nydelig :)

Så til meg selv:

Heter Hege, er født i 1989 og kommer fra Aure kommune (nordmøre). Har blitt bitt av hundebasillen og er dermed blitt totalt hundegal. Ellers så går jeg på høyskolen i Molde hvor jeg skal skifte til en linje innen helse. Hva nå det skulle være... Antageligvis blir det vernepleier! Ellers så jobber jeg innen helsesektoren nå og blir færdig med andre året siviløkonomi til våren 2010.

Følgere