Nydelige hunder

søndag 26. juni 2011

Mye har skjedd

Da er det lenge siden sist blogg må jeg si. Men her har sommerferien startet for fullt. Jeg er ferdig med muntlig eksamen og har bestått :) Så da er det bare nyte sommeren med sommerjobb, fjelltur, sjø, utstilling og lydighet.

Forrige helg var det utstilling på Oppdal! Noe som egentlig gikk supert. Jeg er FAKTISK fornøyd med helgen :D Noe annet ville vært for dumt. 4 dalmatinere påmeldt, 3 hannhunder og 1 tispe. Og Nico ble BIR på lørdag og fikk dermed sitt første cert. Jeg er superduperfornøyd :D Endelig har vi fåẗt et cert! Skvå's Jubilation ble BIM.
Her er bilde av BIR og BIM (jada, AVSLØRT! Jeg holder ikke i båndet når jeg stiller opp hunden min.
Nico ser jo helt forvokst ut. Fikk nesten litt bakoversveis av å se bildet. men han er jo en stor gutt :) Dommer: Per Harald Nymark. Ikke bare ble har BIR med cert, men han ble også BIG. Kjempejublende fornøyd eier :D Plasserte oss ikke i BIS-finalen da, men who cares?

Søndagen ble ikke like bra. Dommer Vigdis Nymark der, likte dama kjempegodt. Hun var tøff og forklarte alt hun gjorde. Akkurat som sin mann. Her ble ingen hannhunder plassert. Nico fikk VG pga springingen sin, hadde han bare sprunget normalt *hmm*
Men Skvå's Jubilation eneste med CK og BIR på søndagen. Velfortjent :)
Må vell legge inn bilde der også:

Ellers så slapper vi av. Trener lydighet og går på fjellturer... Livet er herlig :)
For helgen er vi i Molde, jeg har arbeidshelg må skjønne. Reiser tilbake til Aure i kveld etter arbeid og rekker akkurat siste fergen...

I går gikk vi på en Stikk UT-post. Farstadstranda, nydelig plass :) Bronto og nico koser seg på sanstranden og det var en finfin tur. Som vi ikke ble totalt utslitt av!
Noen bilder fra gårsdagens tur:














Nico og Bronto ønsker alle en GOOOD sommer :D :D

1 kommentar:

  1. For en fantastisk strand:). Og hvilke skinnbukser på den dommeren, fniiis.
    Grattis med utstillingen, gøy når det går sånn.
    Hilsen Zebra med matmor

    SvarSlett

Følgere