Nydelige hunder

tirsdag 25. januar 2011

Ferdig med lydighetskurs

Lenge siden sist!

I går var siste kveld på lydighetskurset og jeg ser forbedringer. Kanskje hormonnivået har begynnt å gått ned igjen? Ja, noe var det hvertfall som lignet på slik som det var for 1 mnd siden. Skal ikke klage akkurat!

Vi gjennomførte fellesdekk med tannvisning, tannvisningen gjentok vi flere ganger. Og gladloppa mi klarte også å sitte nesten rolig til slutt. Men er bare nesten!
Men dette går seg vel til etterhvert håper jeg.

Ellers så gleder vi oss fortsatt til utstillingen i Letohallen 12-13 februar. Og har begynnt å øve på å springe, stå og tannvisning der. Han er skikkelig loppe, vrikker og styrer på når noen sjekker tenner. Men dette skal vi få til :) Håper jeg! Springingen er det JEG som må øve på der jeg humper og tripper bortover... Jeg må springe med LANGE steg slik at Nico også gjør det samme! Så må jeg slutte å se ned, jeg må se fremover å rette opp ryggen. Så her er det trening av eier som trengs :)

Ellers så gjorde jeg noe litt vel drastisk i går... Jeg meldte meg på Lydighet Klasse1 i går! Dette er da 6.februar så vi har et mål å trene mot hvertfall. Jeg gruer meg VELDIG, om vi er klare? Nesj, ikke sikkert. Kommer mye an på eier gitt :) Men vi var hvertfall ute i dag og trente fvf med vendiger, stå under marsj og hopp over hinder.

Så nå må vi bare være flinke til å trene fremover så vi blir ganske klare hvertfall, så må jeg lære meg å roe nervene å slappe av! Riste løs før vi skal i ringen ;)
Fellesdekk er vell den jeg gruer meg MEST til!! Desverre :/ Og tannvisningen!!

Se mine tenner! Jeg telte tennene til Nico i dag og JAMMEN var det 42stk!


Gøy med ball som belønning...


Poserer fint!


Kenguruen min!


Her øver vi på å hoppe over hinderet! :) Profft hinder gitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere