Nydelige hunder

onsdag 16. februar 2011

Tur i nydelig vårvær!

I dag hadde vekkerklokka sviktet meg så det ble ikke noe skole, ikke at det gjorde meg noe vondt egentlig. Ettersom været var kjempefint med blå himmel og strålende sol så tenkte jeg at det var både tur- og fotovær.


Vi tok turen opp til Katthola og gikk skiløype og naturstien der :) Skiløypa var hard og god å gå på, deilig å ikke dette gjennom snøen hele tiden. På skøytebanen var det MANGE barn så der passerte vi med båndet på, men litt opp i løypa slapp jeg Nico fri. Og han raste rundt HELE turen slik som han alltid bruker. Han er jammen en hund med MYE energi. Han raste hit og dit, opp og ned og rundt!

Fikk virkelig vårfølelsen iløpet av turen :) Bekken som klukket og isen som smeltet. Istappene var jo kjempenydelige å se på. 6 grader og sol var virkelig godt nå etter å ha vært på letohallen med 20 minus.
Nico hadde sine kick i løpet av turen og var sjelden rolig. Løp ut og inn mellom trærne :) spiste gress og finner og nøt tydeligvis finværet han også. Hadde innkalling med jevne mellomrom og fikk en godbit (tørrforkule) og fri. Han kommer som en KULE!
Vi gikk nedover den store gresssletta mot hovedveien og fulgte hovedveien hjem igjen. Stoppet først og tok litt godbitsøk i skogflekken.
En vellykket tur :) Nå ligger han rolig i sofaen og sover...

BILDERAS! (klikk på bildene for å se de større!)
 
Nydelige gutten min <3
Vi har foresten fått oss nytt bånd fra Kifani og er kjempefornøyd...
Halsbåndet får dere se nærmere her nedenfor. Det er Nico med sølvskrift og tre stjerner på hver side med sølv og gråfarger... Er veldig fornøyd.

Lekte meg litt inne på Adobe Photoshop og laget et bilde om til en slags tegning... Kunne tenkt meg at det såg enda mer tegnet ut, men får eksprimentere mer senere!


Ha en fortsatt fin dag :)

1 kommentar:

Følgere