Nydelige hunder

fredag 17. september 2010

Tenner, kjeve, stress, mareritt, tidsklemme!!

Det er noen rolige dager nå, jeg er litt stresset med tanke på morgendagen. Skal på jobb til kl 8 til kl 15.15. Bussen forbi arbeid går 15:24 den MÅ jeg rekke... Da er jeg hjemme i huset ca 15:55-16:00 og må springe inn, hente ut Nico (slippe han ut på plena). Mens jeg sel lasser på meg bagasjen (sekk og tøybur). Så gå RASKT nedover til bussstoppen :) Bussen fra meg til Elnesvågen går 16:10. Dermed er den nok forbi meg kvart over eller noe...

TIDSKLEMME!!!

Så får da håpe Nico er flink til å gå på do i morgen på ettermiddagen:) Hvis ikke blir det ikke sjanse før vi er fremme i elnesvågen. Problemet er da som så at på søndag går det ingen buss, og vi skal på valpeshow. Så heldigvis har jeg en grei hundevenninne jeg kan ligge hos!

Så er det mer som stresser meg for tiden! TENNER TENNER TENNER *huff* Blir så stressa pga disse tennene til Nico. Det er til å bli litt gal av. Blir de bra?! Blir de ikke bra?!

De er hvertfall bedre. Jeg kan trøste meg med det at det er stor forskjell på nå og da vi var på hundefestivalen. Bekymringen min er for Nico sin del. Vil hjørnetennene nedi gå opp i tannkjøttet oppe? Håper ikke det selvfølgelig, har jo 2 grunner til det. 1. Den viktigste grunnen. Nico sin velvære:) Han skal ikke ha ubehag. 2. Utstilling, blir jo ikke noe utstillingshund uten hjørnetenner!!! Å jeg som har fått smaken på det der da...

Typisk meg å blir stressa for slike ting! Gjorde det ikke noe bedre at jeg hadde en dårlig drøm i natt... Jeg drømte om kommende valpeshow på søndag. Vi gjorde det kjempedårlig på utstillinga, kritikken var dritt og utstillingskarrieren over?! (ja, i drømmer så skjer det mest utrolige!). Hehe :) Typisk. Men hittil har jeg ikke opplevd å vært sanndrømt da!

Jaja, man får hvertfall PRØVE å slappe av litt. Ikke ta sorgen på forskudd heller :) Nico ser ikke ut til å ha en snev bekymring for sine tenner, heller ikke med tanke på tidsklemme i morgen eller utstillinga på søndagen heller... Om man bare kunne vært like avslappa som hundene til tider, ingen bekymringer.


Kan jo legge ved et par bilder av tennene til Nico da:) Så kan dere jo kommentere om dere vil!

Tenner 1

Tenner 2


HA EN FIIIN DAG :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere