Nydelige hunder

onsdag 15. september 2010

Tiden går

Tiden går og Nico er blitt 5 mnd (2 september). Han vokser fremdeles :) Men har saknet på farten. Nå 26.1 kg tung.

Vi har vært på utstilling i Batnfjord for 1 1/2 uke siden, noe som gikk kjempebra for vår del:) Det var bare en LITEN utstilling. Men vi ble BIR for så å bli BIS... Ble veldig overasket der og ikke minst glad. Deilig :) Så man kan si at jeg virkelig har fått smaken på utstillingslivet!

Ellers så trener vi litt lydighet og utstilling, og går turer i skog og mark:) Tatt buss har vi også gjort i ganske store doser i det siste. Og det ser ikke ut til å være Nico imot...

For et par dager siden gikk jeg til innkjøp av nytt utstillingsbånd OG ny shampo:) Shampo for hvite hunder... Sannelig på tide! Så får prøvd ut både den nye shampoen og nytt utstillingsbånd til helga. Har arbeidshelg desverre, så får ikke dratt hjem til Aure på bursdag til min bestemor. Men skal til Elnesvågen på lørdagen etter arbeid, så blir det utstilling på Tornes på søndagen! Det blir gøy. Selv om jeg har en dårlig følelse som jeg ikke kan forklare... men men, det går som det går;)

To av Nico's søsken skal også stilles for første gang i helga, Jessica og Oliver. Ønsker de lykke til på søndag :) Håper det ordner seg for de også i Bergen...

Bilde fra utstilling på Batnfjord.


Tur i skogen, nærbilde :)


Photoshoot.

Søte gutten min...

<3<3


ha en fortsatt FIIIIn dag alle sammen :))

1 kommentar:

  1. Grattis med kjemperesultater, sånt må være kanongøy! :D Han er jammen flott den gutten din, håper å få se han live en gang! Lykke til på neste utstilling, gleder meg til å se bilder :D

    SvarSlett

Følgere