Nydelige hunder

tirsdag 28. september 2010

Lydighetstrening

I går 27.september var jeg hos min venninne med boxere å trente lydighet! Glemte helt av tiden og trente i 2 timer!!! Selvfølgelig med flere pauser for hundene sin del da :)

Men trente som sagt lengre enn antatt og greide derfor å bli for sen til bussen! Skikkelig smart siden det var siste bussen fra Elnesvågen... Den går nemlig så tidlig som 19:00! Men heldigvis fikk jeg skyss tilbake til Molde og takker for det. Veldig godt å komme hjem også når overnatting ikke var planlagt i heletatt :)

Hvertfall, vi trente 3 hunder etter tur og tok bilder osv! Så her kommer noen bilder :)

Nico sin måte å apportere på!! Plukke opp å ikke komme til eier!!

Søte Dieselus som springer med ballen!! :) FLINKE!!!

Syns dette var et kjempefint bilde av Dieselgutten! :) NYDELIG!

Ingrid og Aaroh går FVF!

Nico venter utålmodig på sin tur!

Tre lekre hunder etter tur! Når hund 1 går i grøfta så følger hund 2 og 3 etter... :)

Jeg og Nico. Utgangsstilling!

Jeg og Nico, FVF!!!

3 kommentarer:

  1. Herlige bilder :) Så flinke dere er.. både to og firbeinte :)

    SvarSlett
  2. Takk Bente! :) godt med litt komplementer!!

    SvarSlett
  3. Ser veldig bra ut, så flinke dere er til å trene:)

    SvarSlett

Følgere