Nydelige hunder

fredag 21. mai 2010

9 dager igjen

Tiden flyr og det er litt over en uke til jeg skal hente valpen min hjem! Det føles ut som om det var i går de ble født, så raskt har tiden gått.

Jeg vet enda ikke hvilken som blir min, selv om jeg fikk muligheten til å få velge i går. Så etter litt vurdering bestemte jeg meg for å legge min lit til oppdretter som har peiling på hva hun skal se etter.
Jeg vil ha en hund som er bra eksteriørmessig og gemyttmessig slik at utstilling er en mulighet for meg og hunden. I væremåten og oppførsel var vist valpene veldig like. Så det er bare utseende som bestemmer nå! Jeg satser på hannhund nr 1 eller 3, men hvilken av de klarer jeg altså ikke å finne ut. Det er alt for vanskelig å velge mellom disse sjarmtrollene. Så spenningen blir stor dagene fremover nå for å se hvilken som blir min Nico...

Ellers så er det arbeidshelg og videre leting etter hybel/leilighet. Var å såg på en leilighet i går som såg ganske bra ut, manglet vaskemaskin :-/ Men ellers så var den koslig og fin! Desverre hadde utleier en hund selv som tydeligvis var redd store hannhunder så han skulle vurdere litt frem og tilbake så da er det bare å krysse fingrene *.*

Ellers så er det sol og omtrent 20 grader her i Molde! Skyggen må intas da jeg ble solbrent til de grader i går. Ikke kjekt. Jammen bra man har aloe vera liggende i kjøleskapet :) Så får vi se om jeg beveger meg utenfor døra etterhvert for å finne på noen sprell!

Husmorgenet slo litt til i sted, vasket og støvsugde stue, kjøkken og bad. Tok samtidig av alle sengklær å kastet i vaskemaskinen! Rent skal det bli. Skulle bare ønske husmorgenet slo til litt oftere...

Legger ved bilder av de tre aktuelle valpene!

Hannhund nr 1


Hannhund nr 3


Hannhund nr 4


Dere skjønner problemet med å velge når man har 3 så søte valper å se på!!

1 kommentar:

  1. Å, skjønner godt at det er vanskelig å velge mellom så søte valper! Gleder meg til valpen kommer i hus, da skal jeg gå inn her å se HVER dag :)

    Hilsen Lene og Rambo fra canis ;)

    SvarSlett

Følgere