Nydelige hunder

fredag 14. mai 2010

Fint vær og photoshoot

I dag skinner solen og vi begynner å få et lite inntrykk av sommer her i Molde! Her sages det hekk og alle er ute i solen... Jeg benyttet tiden for å leke litt med kamera, ta litt bilde av en ufotogen hund. Det er lettere sagt enn gjort! Samtidig har jeg endelig fullført ønsket mitt om å kjøpe meg en ekstern harddisk til pc'n slik at jeg får lagt inn og redigert bilder her i Molde... *yes*

Disken er på 1 TB og var til en grei pris, så dette vil jeg kalle et bra kjøp!

Eksamenslesingen blir pushet litt til siden, men man må jo bare lese litt. Selv om det er alt annet som er gøy å gjøre!

Her er et par bilder tatt i dag. Hunden er en blanding av Irsk setter og Golden retriever og er snart 13 år gammel. Ikke gøy å bli tatt bilde av, men når man blir fristet med kongler og pinner så vinner nysgjerrigheten over skepsisen.

"Kongla er mi!"


Puser du på pusen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere