Nydelige hunder

søndag 30. mai 2010

Sommerfugler i magen!

Tiden har gått ganske raskt, selv om det føltes tregt ut noen dager. Men endelig er dagen kommet. I dag skal jeg ivei å hente min kjære valp. Gleder meg som en unge på julaften, sommerfugler i magen og kanskje litt nervøs også :)

Men alt i alt, er jeg veldig veldig spent!

Turen starter om ikke så lenge! Flyet fra Molde går 15:25 så jeg lander i Bergen en time senere 16:25. Det er med stor spenning jeg nå pakker og styrer rundt, vasket matskålene i sted og pressa de ned i baggen. Tar med meg noen godbiter, skal ned i fryseren etterhvert å hente opp kong'en med leverpostdeig i. Tror den vil hjelpe mye på flyet.
Vi har avtalt å være hos oppdretter ca kl 18 så vi har en liten time å "slå ihjel". Heldigvis har jeg en god venninne i Bergen som henter meg på flyplassen og kjører med til og fra oppdretter. Veldig takknemmelig og glad for det :) Og får jo se om vi rusler oss en tur den lille timen.

Så er det noen timer hos oppdretter. Skrive under kontrakt, levere penger, snakke om litt av hvert tipper jeg og så etterhvert dra tilbake til flyplassen. Flyet hjem går ganske sent, faktisk ikke før 22:20. Så håper da at valpen er sliten så den sover både flytur og biltur hjem. Og håper det ikke blir mye lyd på flyet og at valpen ikke blir alt for skremt stakkars :)

De siste timene før avreise blir brukt til å ta noen nye biler ute, pakke og være nervæs og spent!!

Her er noen nye bilder:

Hva slags blomt er egentlig dette? noen som vet?

Den er uansett veldig fin denne blomsten!


Da blir det nok en ny oppdatering på bloggen i morgen tenker jeg, etter en god natts "søvn" :)

1 kommentar:

  1. Så spennende! Gleder meg til å få oppdatering om den lille :)

    -Lene, Rambo og Chevy :)

    SvarSlett

Følgere