Nydelige hunder

onsdag 26. mai 2010

Sol og varme...

Stod opp i dag til grå skyer og kjørlig temperatur. Men heldigvis bedret det seg utover dagen. Det ble sol og sommershortsen måtte frem. Kjempegodt!

Ventetid på valpen går nå fremover, dog veldig tregt synes jeg. Føles ut som hver dag varer i 3 dager og natten er 15 timer. Litt drygt, men det er trossalt bare 4(!!) dager igjen til jeg skal hente gutten min. Gleder meg som en unge på julaften! Samtidig blir jeg litt stresset, har jeg kjøpt inn alt det nødvendige?

Får da virkelig håpe det. Ellers så får man jo kjøpe etterhvert! I dag ble pengene til oppdretter tatt ut og puttet i en konvolutt. Samtidig er baggen min så å si færdigpakket. Tidlig ute jeg nei? Det er hvertfall beroligende å ha alt færdig i goood tid:) Det er pakket et par hundeleker, et hundeteppe (for å ha inni buret!), halsbånd og kobbel. Det er også pakket nedi noen godbiter, sånn i tilfelle det trengs. På flyet skal det også være med en liten kong med frossen leverpostei i, og kong'en ligger i fryseren allerede. Den blir nå hvertfall dypfryst! :)

Ellers så har jeg gått ut i vårsolen og tatt bilder av nydelige vårtegn i dag! Deler noen bilder her. Og det ligger flere bilder under naturbilder på fotosiden min.

Løvetann i full blomst!

Vårblomster!

Fine blomster koser seg i solen!

Humlen har også gjort sin entre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere