Nydelige hunder

søndag 23. mai 2010

Tålmodighet er en dyd!

Endelig etter mye venting fikk jeg telefon fra oppdretter. Hun hadde nå funnet ut hvilken valp jeg skal få ha med meg hjem og det var en glad og koslig telefonsamtale i dag :)

Jeg har ventet i spenning de siste dagene, og skal si jeg er ganske stolt over meg selv! Jeg er egentlig ganske utålmodig, men jeg har nå ventet fra 2 april og til i dag for å få vite hvilken valp som blir min. *klappklapp*

Uansett! Nico er da hannhund nr3, her er et par bilder for de som ikke husker hvilken hund det var.

Nesten 5 uker gammel.


7 uker gammel


Skal si han har vokst mye de siste ukene ja! Og er utrolig nydelig hund da:) men må si at alle valpene var utrolig fine og jeg hadde nok ikke klart å valgt ut en selv...

Ellers så har det blitt kaldere igjen ute, det regner noe enormt! Måsene plager livet av meg og jeg forer kattene ute.
Det var en ganske lang dag på arbeid i dag, problemer med å finne på noe når det regner ute og alt annet er stengt. Men det gikk jo likevell ganske greit! Tiden går når man først kommer på noe å gjøre, og går enormt tregt når man kjeder seg...

Dagens gode gjerning ble gjort på bussen der det lå en pose igjen på et sete med 3 dvdfilmer i... (leiefilmer!), disse ble levert inn hos utleieplassen i Molde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere