Nydelige hunder

lørdag 23. oktober 2010

Så kom regnet!

Ja, da var vinteren over. Eller?
Det regner hvertfall voldsomt nå, det har det gjort siden fredag kveld. Men likevell ligger snøen der som et lite teppe på plena og i skogen. Men veiene er hvertfall snøfrie nå. Eller? Nei, de er ikke det heller. For både i går kveld og fredag natt så har det frosset på, slik at det ligger et tynt tynt islag på veien. Skummelt både for gående, billister og hunder! Nico tryna flere ganger på den glatte veien og skjønte ikke helt hvordan han skulle klare å komme seg fremover. Hvertfall ikke når han spretter rundt som en sprettball samtidig?

Ellers så var vi ute på en skikkelig tur på fredagen og tok nok en gang, MANGE bilder. Det er bare så gøy, en sunn hobby med andre ord. Nico poserte selvfølgelig, denne gangen godt påkledd med vinter"jakka" si. Den er et must om det blåser og er kaldt samtidig. Og han kler den godt også, så er ingen skam der :) Jeg som egentlig er imot påkledning av hund! Eller, viktig å presisere at jeg er imot unødig påkledning av hund. Jeg for min del venter fremdeles på hurttadekkenet så hadde intet valg her. Nico kan jo ikke gå rundt å fryse heller :)

Ellers så er min store frustrasjon denne VEPSEN. Det onde krypet som brummer rundt i sinne med sorte og gule striper. Argh, det vesenet... Det morske blikket som bare sier "jeg tar deg!". Det er ikke uten grunn at den ser så sint ut.

(bildet er fra google)
Så lenge den holder seg ute så er jeg i grunn fornøyd, men når den kommer INN på rommet mitt. Og det flere ganger daglig, ja da begynner jeg å få litt fnatt. Så jeg vil ha VINTER nå, og kulde som legger alle onde veps i dvale... FYSJ!!
Nei mr.veps... Vi kan ta opp krigen til neste år, nå er det jammen på tide med vinterdvalen din!

Her er bildene jeg tok av Nicogutten :)






Enjoy :)

1 kommentar:

Følgere