Nydelige hunder

lørdag 16. oktober 2010

Rolig dag hjemme!

I dag er vi inne og sover. Det regner og er skikkelig høstvær ute, noe hverken jeg eller Nico er særlig glad i.

Så da er det jo gøy med litt inneaktiviteter i stede :) Selv om det for Nico sin del blir mest soving... Jeg bestilte meg hvetekim olje fra nettdyret.no. Håper den kommer tidlig neste uke nå, så er det bestilt vinterdekken fra divinedog i sverige. GLEDER MEG til det kommer i posten. Nico blir sååå fin med vinterdekkenet på.

Vell, dekkenet ble et Hurtta vinderdekken i rød :) I størrelse 65! Her er et bilde:

Så måtte jeg bare prøve den white shampoen som var på tilbud:

Ellers så går dagen med til musikk :)

Lyst på tekst til sangen? Her: http://www.directlyrics.com/enrique-iglesias-i-like-it-lyrics.html

2 kommentarer:

  1. Det dekkenet vil Casper og haaa! Men nå har jeg kjøpt ett fra dogman, som nok er like bra, men ikke like fint. Si fra hvordan det passer til nico da, passet nemlig ikke til Casper, den flappen gikk over tissen... :(

    SvarSlett
  2. Hehe :)
    Ja, håper det kommer snart i posten... Det er snø NÅ liksom og Nico syns det er litt vell kaldt ute i kulden!!

    SvarSlett

Følgere