Nydelige hunder

onsdag 27. oktober 2010

Medikamentregning, LP-trening og musikk

I morgen er det da tid for min første eksamen på vernepleie. Nemlig medikamentregning der alt må være riktig. Det er ikke bare bare! Men det er bare å krysse fingrene for at man ikke klusser til, noe jeg sikkert kommer til å gjøre :)

Jeg har regnet gjennom oppgavesett og 2 eksamener nå, det går ganske bra. Unntatt hetteglass og fortynningsoppgaver. Det får jeg liksom ikke helt dreisen på enda. Og selvfølgelig er ALT annet mye morsommere nå enn å regne, man får lyst ut på unødvendige turer. Man får nesten lyst til å RYDDE. Ja, da unngår man skolearbeidet da. Men dette er jo noe man må gjennom, og går det ikke så går det ikke. Da får vi en ny sjanse :)

Ellers så har vi vært ute en tur og trent lydighet på plena, trente også enkeltdekk i 2 minutter. Noe som gikk bra, men må ha noen å trene dekk ilag med for å forberede oss på fellesdekken. Og resten av øvelsene gikk helt fint.

Så har jeg hørt musikk, musikk og mer musikk. Det går i Nickelback og Creed :) Det er så fine sanger, noen rolige og noen litt mer rocka. Alt etter min smak. Et par Metallica-sanger og Nirvana-sanger klarte også å snike seg inn...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere