Nydelige hunder

søndag 1. mai 2011

Utstilling Sunndalsøra

Ja, da var utstillingshelgen over for denne gang. Og det har vært en koslig helg stortsett.
I går fikk vi 1JK, 2JKK. Er jo fornøyd med Excellent, men sannheten er jo at jeg hadde håpet på cert. Vi var 3 hannhunder, 2 juniorer og en champion, så jeg hadde jo håpet på CK og Cert. Men slik gikk det ikke i går, kritikken var bra og denne blir skrevet inn på hjemmesiden vår iløpet av kvelden.

Jeg tok bilder i går av hundene så legger de inne her med forhåpentligvis korrekt navn.

Lovinda's Johnny Cash, rett før tannvisning.
Lovinda's Johnny Cash
Lovinda's Johnny Cash i front, Fuel for Life i bakgrunnen.
Fuel for Life
Fuel for Life
Dalmo's Joker II
Dalmo's Joker II
Dalmo's Joker II
Dalmo's Lolita
Dalmo's Lolita
Skvå's Jubilation
Skvå's Jubilation
Dalmo's Karrera
Dalmo's Karrera
Dalmo's Campari
Dalmo's Guarding Angel
Dalmo's Guarding Angel

Så konkurransen om BIR og BIM.
Dalmo's Joker II i front og Dalmo's Campari i bakgrunnen.
BIR: Dalmo's Joker II, BIM: Dalmo's Campari.


I dag ble det en dårlig start på dagen da jeg kjørte på en katt på vei til utstillingen og fikk derav spenningshodepine ganske kjapt... Trippelsjekket nok at katten var død også, helt skjelven og uggen :/ Stakkars pusen!! Men den kom så raskt, rakk ikke å bremse omtrent.

Så til utstillingen, fant plass og såg på boxerne først. Vil legge inn et par boxerbilder senere i kveld! :) Så til dalmisringen hvor jeg nok en gang fikk 1JK, 2JKK. Og ingen cert *sukk* Og i og med at denne juniorhannen også skal til hundefestivalen OG oppdal så mistet jeg litt lysten til å dra på utstillingene der :/ Så helgen ble litt skuff... Føles ut som alle hunder rundt meg får cert og res-cert her nå både yngre hunder og eldre så sitter jeg her med mine flate røde. Jaja, rødt er jo faktisk veldig bra det også så skal vell kanskje ikke klage :) Men hadde håpet så innmari på cert snart...

Det var min helg så langt :) Nico ligger litt på lading på gulvet her nå, snart skal jeg dra han med meg ned til sjøkanten å slappe av i solen og finværet... Blir trivelig ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere