Nydelige hunder

mandag 14. juni 2010

10 uker!

Nico ble 10 uker på fredag og vokser som bare det. Veide han og han var blitt hele 11.1 kg! Med andre ord har han lagt på seg 2 kg på en uke:) Så det er ganske mye synes jeg da! Men han er slettes ikke tykk, synes faktisk at han kan legge på seg litt mer...

I helga var vi i Molde igjen en tur. Nico blir bare bedre og bedre i bil så det er veldig positivt. Jeg skulle på arbeid så Nico ble passet av en venninne av meg som eier 2 boxere. En voksen og en på 8.5 uke. Så jeg fikk alltid tilbake en sliten Nico og det ser ut som han har storkost seg:)

Søndagen fikk han også hilse på ei rottistispe, gikk bra! Dog syntes Nico at hun var skummel i starten, men det bedrer seg alltid etterhvert:)

Gjensynsgleden var STOR da Nico møtte Bronto i dag etter en helg:) Dog Bronto hadde større glede i å hilse på MEG. Men hilste på Nico også, vanskelig å unngå siden Nico hopper i trynet på han.

Håper på fint vær i morgen. Da skal jeg (matmor) vasse i elven, kanskje over på andre siden til og med:) Det er ikke dypt så blir spennende å se om Nico kommer etter eller om han blir stående i frustrasjon på motsatt side. Krysser fingrene for at Nico kommer til slutt!!

I dag prøvde vi også å skyte litt med salong, først på litt avstand å så nærme! Og Nico er IKKE skuddredd;) *yes* etterhvert skal jeg prøve å spille av raketter her å se, men regner med at det går kjempebra også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere