Nydelige hunder

lørdag 5. juni 2010

En lang dag!

Det ble en lang dag for lille Nico i dag, da vi tok kjøreturen ut til Aukra i 12-13 tiden i dag. Vi skulle til et søskenbarn av meg, og vi reiste en liten gjeng. Så det ble mye folk, men det gikk jo bra. Nico ELSKER folk :) Søskenbarnet mitt har også en hund, en colliehannhund på 3 år. Så det ble jo selvsagt spennende å se hvordan det gikk.

Vi tok begge hundene ut på verandaen og lot de hilse der løse. Så de sprang rundt og herjet litt. Såg ut som de virkelig koste seg. Godt å få igang sosialisering med hunder, og ser ikke ut som vi får noen problemer der foreløbig...

Samtidig var det kuer og hester å finne utenfor, så vi gikk en liten tur bort til begge deler! Og såg på litt avstand. Det såg nesten ut som Nico beundret dem! Hestene ville han gjerne hilse på, og virket ikke redd i heletatt da den digre vallaken gikk mot han, bare 2 meter unna. Så det er jo selvsagt gøy å se :)

Vi var veldig lenge på Aukra, men heldigvis er det lett å få Nico til å finne roen! Så jeg tok inn et tøybur jeg hadde stående i bilen og satt det frem. Og den superslitne Nico gikk inn dit og sovnet:) Og der fikk han seg heldigvis noen timer på øyet!

Jeg skulle egentlig kjøpe et pedigree ben i dag. Slik jumbobone! Men etter å ha lest på pakningen står det at det ikke skal gis til valper under 9 mnd. Så der gikk planen min i vasken! Jeg strever fremdeles med å finne et ben til Nico som varer en stund... Men kjøpte dentastix i dag, og disse likte han UTROLIG godt. Tygde de raskt i seg :) Så anbefales! De skulle bare vart bittelitt lengre...

Første møtet med Charlie...

Nico fant seg noe bommulsgreier, og charlie hadde lyst til å ta ha den!! Men Nico slapp ikke og vant "premien".

Kommende freestyle-stjerne?


Minner om at det er flere bilder ute på fotoalbumen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere