Nydelige hunder

fredag 4. juni 2010

9 uker gammel!

Ja, da har Nico jammen blitt 9 uker gammel. De siste dagene har gått kjempefort egentlig og jeg synes virkelig Nico har vokst allerede. Men kan være bare innbildning fra min side.

Vi kjørte til Molde i dag og jeg ble positivt overrasket over en valp som som var stille og SOVNET etter 5 minutter. Jeg hadde forventet et skikkelig leven og en villstyring av en valp. Men neida, han protesterte litt i starten og gidde seg ganske raskt med det. Og sov gjennom hele bilturen, fergen og alt *stolt*

Må si han sover ganske mye, hvertfall på kvelden. Men man skal jo ikke klage der. Vi er ganske mye ute på plena og leker oss og leker selvsagt inne også. Så han er sikkert ganske sliten. Og i natt var faktisk første natten han ikke var ute på tissetur i 4 tiden på natten. Klarte å drøye den til kl 6:) Så sovnet han og sov helt til kl 9 etterpå... Er kjempefornøyd!

Vi har hilst på en hund utenom Bronto. En Boston Terrier hannhund på 2 år. Og Nico var faktisk STØRRE enn hann *ler* Men den hannen hadde dårlig språk og opptrådde litt dominant. Så det holdt med hilsingen denne gangen. Og han har hilst på mange folk, folk klarer bare ikke å holde fingrene til seg når jeg går med en sååå søt valp.

I morgen skal vi til søskenbarnet mitt en tur. Da får han møte flere folk (som han tydeligvis elsker) og vi møter en collie! Så da blir det litt sosialisering med hund også. Samtidig skal han få se hest på avstand :)

Søte Nico ligger og slapper av!

Tygge tygge tygge!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere