Nydelige hunder

torsdag 14. april 2011

Påsken nærmer seg

Da har jeg påskeferie og det byr på mye aktivitet der jeg har planer om å gå på Tusten og Varden her i Molde. Venninnen min kommer på besøk neste onsdag og blir der hele påskehelga så det blir jo gøy og sosialt :) Hun har fått beskjed om å slenge med seg turklærne sine slik at hun kan være med på turer.

Nico ligger å slapper av, han fikk jo skikkelig tur i går så da har vi fridag i dag. I morgen får vi se hva planene blir, kanskje litt LP-trening og en tur med sele på. Pakken fra canis har ikke kommet, regningen har kommet men ingen pakke. Så tror jeg må sende en mail å klage der... Samtidig har jeg lyst til å bestille en kløv til Nicopico. Og kløven jeg har bestemt meg for *trommevirvel*

Denne:
Har ikke bestemt meg for størrelse, men tror det må bli størrelse medium gitt. Jeg skal bestille fra hundepoter.no.

Utover kvelden skal jeg få redigert bildene fra boxerturen og fra sist hundetrening. Blant annet litt portrettfoto av en dvergpinschertispe og en pommeraniantispe. Kom GJERNE med kommentarer til bildene også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere