Nydelige hunder

fredag 22. april 2011

Tur til Varden

I dag var det en strålende dag så vi tok en tur til varden. Det var sol og varmt, opp til 18 grader. Nesten sommer nå!

Vi møtte et par med en Ridgeback hannhund som vi skulle gå ilag med oppover, en kontakt gjennom hundesonen. Det var også kjempetrivelig å gå tur ilag med de. Bare Nico var med på tur i dag ilag med meg og venninna mi som er på besøk Lisa.

Turen startet 11.15 ca fra parkeringsplassen, vi begynte turen. En del syt fra Nico, men vi er absolutt ikke vant til å gå tur ilag med fremmede hunder uten å hilse på. Så en ny setting :) hehe! Men etterhvert roet de seg litt da, på med trekkselen som jeg har kjøpt meg. Kennel Nomesele i størrelse XXL som er akkurat passelig, eller litt i minste laget.
Men den får duge til gutten blir større :)

Det var en del snø oppover da, så det var litt tungt å gå. Men vi kom da til toppen og ned igjen... Så tok vi turen på tivoli (thomas tivoli). Det har vært en lang dag så langt, snart skal vi kose oss med cupcakes og film :D

Her er bildene min venninne tok i dag!
Nico sitter bak i bilen, klar for fjelltur...
Jeg er sjåføøøør!
Utsikten nesten på toppen.
Noe anstrengt uttrykk?
Utsikten fra Varden!
Strååålende vær!
Lisa måtte ta bilde av "fossen" :)
Ut på tur aldri sur.
Så noen få mobilbilder under:
Nico med den nyyye selen sin :)
Etter turen lot vi hundene leke litt på plena før vi tok turen til tivoliet :D :D
Lisa spiser sukkerspinn :)
Og blåste stoooore såpebobler.
Og det samme gjorde vist jeg også.
Nico ligger og hviler seg litt på plena.
Og Bronto knøvler Nico!

Det var dagens sprell fra oss. I morgen blir det flere sprell og bilder og forhåpentligvis like bra påskevær :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere